Daca ati cumparat un CD-Key prin SMS, oferit de ComputerGames, si v-ati creat un cont iar acesta nu mai merge (nu va mai puteti loga pe el), sau a fost furat, mai aveti o sansa sa-l recuperati.
Detaliile din acest formular sunt importante pentru a determina cauza datorita careia contul dumneavoastra nu mai functioneaza. Cazurile deja cunoscute de catre Valve sunt urmatoarele:
A. Aveti un key-logger pe calculatorul de unde v-ati logat ultima oara.
B. Userul si parola au fost "împrumutate" unui alt utilizator.
C. Un alt utilizator a ghicit parola.
D. Un alt utilizator a vazut parola când ati introdus-o la: un concurs, un iCafe etc.
Daca presupuneti ca problema a fost cauzata de un key-logger pe calculatorul dumneavoastra, este FOARTE IMPORTANT sa descarcati cele mai noi actualizari pentru sistemul de operare si anti-virus, sa scanati calculatorul, si sa detectati acel key-logger ÎNAINTE de a completa formularul. Dupa ce ati îndepartat key-logger-ul sau/si alti virusi pe care-i mai aveati, puteti continua cu acest tutorial.
Pentru a recupera acest cont trebuie sa:
1. Intrati pe
http://support.steampowered.com/2. În pagina aparuta apasati în partea dreapta unde scrie Username (New?).
3. În formularul aparut completati toate câmpurile cerute:[INDENT]
Your name: _____ ( Aici trebuie sa introduceti nume dumneavoastra)
Choose a username: _____ (Aici trebuie sa introduceti username-ul dumneavoastra) [username-ul de pe site este diferit de contul cu care va logati pe steam]
Your email password: _____ (Aici trebuie sa introduceti mail-ul dumneavoastra)
Choose a Password: _____ (Aici trebuie sa introduceti parola dumneavoastra)
Repeat Password: _____ (Aici trebuie sa rescrieti parola.)
Are you a Cyber Cafe? [ ] (Aici trebuie sa lasati casuta debifata).[/INDENT]4. Dupa completarea câmpurilor apasati butonul Submit Registration.
5. Dupa ce v-ati creat contul si v-a aparut pagina de redirectare, veti primi un email de la steampowered.com cu un link de activare a contului dumneavoastra.
6. Pâna când dumneavoastra nu dati click pe link-ul primit în email (pentru a va activa contul), pe pagina principala (dupa logare) va va aparea un mesaj care spune ca trebuie sa activati contul. În cazul în care nu ati primit mail cu asa ceva, exista un link numit resent pe care puteti sa apasati pentru a va retrimite acel mail. Pâna nu activati contul nu puteti depune nici o sesizare.
7. În momentul când ati activat contul veti vedea în partea de sus a paginii un nou buton numit Ask a Question.
8. Apasând pe acel buton ajungeti în forumularul de asistenta.
9. În forumularul aparut completati urmatoarele câmpuri:[INDENT]
Subject: _____ (Aici introduceti Hijacked or Stolen Account)
Category: _____ (Aici selectati Account Questions)
* - (Aici selectati Hijacked or Stolen Account)
Steam Account Name: _____ (Aici introduceti Username-ul cu care dumneavoastra va logati pe steam (NU PE SITE)
CD Key: _____ (Aici introduceti CD-Key-ul pe care l-ati primit de la ComputerGames Online prin SMS.)
Your Question: _____ (Aici scrieti problema dumneavoastra, detaliata, în limba engleza)
[/INDENT]În acest câmp sunt obligatorii urmatoarele detalii:
* Modul în care ati achizitionat CD-Key-ul (daca este un key luat de la ComputerGames Online, specificati ca a fost cumparat prin SMS de la ComputerGames Online România)
* E-mail-ul cu care a fost creat contul (cu care s-a activat CD-Key-ul).
* Perioada (cu aproximatie) când ati realizat ca acest cont nu mai merge.
* (OPTIONAL) Modul în care contul a fost pierdut/furat.
10. Apasati butonul Submit Question.
11. În fereastra aparuta sunteti anuntati ca problema dumneavoastra nu a fost înca trimisa spre rezolvare si aveti linkuri catre discutii deja existente referitoare la probleme similare dumneavoastra. Daca niciun link nu va ajuta sa va rezolvati problema, apasati pe butonul din josul paginii These articles did not answer my question.
12. Dupa ce ati trimis problema dumneavoastra veti fi redirectati catre pagina în care un angajat Valve va va raspunde la cerere. Raspunsul celor de la Valve poate veni atât în aceasta pagina cât si pe mail-ul dumneavoastra.
_________________